Дополнительное меню

Вакансii

Шаноўны ўдзельнік конкурсу!
Мы рады вітаць Вас на старонцы вакансій
ААТ «НКФА «АРІП»!
Азнаёмцеся, калі ласка, са спісам прапанаваных вакансій, у выпадку зацікаўленасці адной з іх – запоўніце анкету і адпраўце яе па адрасе: personal@raschet.by, кантактны тэлефон: (017) 215-65-97.

  • Спецыяліст па суправаджэнні ПЗ/DevOps/ галоўны спецыяліст
    • Абавязкі:

      - маніторынг працаздольнасці і забеспячэнне бесперабойнага функцыянавання суправаджаных web-сэрвісаў і інфармацыйных сістэм;

      - падтрыманне сістэмы кантролю версій у актуальным стане, разгортванне выяў зборак прадуктаў, аўтаматызацыя гэтага працэсу;

      - настройка, канфігураванне, суправаджэнне сістэм лагіравання і маніторынгу (Zabbix, ELK (Elasticsearch, Kibana), Grafana);

      - аўтаматызацыя розных сэрвісаў і працэдур пры дапамозе напісання скрыптоў і інструментаў аўтаматызацыі;

      - настройка ўзаемадзеяння web-сэрвісаў і інфармацыйных сістэм з іншымі рэсурсамі;

      - вядзенне ўнутранай дакументацыі;

      - узаемадзеянне з распрацоўшчыкамі і сумежнымі структурнымі падраздзяленнямі.

    • Патрабаванні:

      - Вышэйшую адукацыю (тэхнічнага ці матэматычнага профіля, пераважна па кірунках інфармацыйныя тэхналогіі, праграмаванне, матэматыка, радыёфізіка, аўтаматызацыя);

      - досвед працы з Linux (CentOS, Linux, Debian, Ubuntu);

      - вопыт напісання скрыптоў (Python/bash);

      - досвед працы з СКБД PostgreSQL;

      - досвед працы з вэб-серверам (NGINX);

      - досвед працы з ELK stack;

      - досвед працы з прыладамі аўтаматызацыі (Ansible);

      - добрыя навыкі дыягностыкі і ўхіленні праблем у працы прыкладанняў;

      - вопыт настройкі і аптымізацыі балансавальнікаў нагрузкі (Haproxy / NGINX);

      - досвед працы з сістэмамі віртуалізацыі, сістэмамі кіравання кантэйнерамі.

    • Мы прапануем:

      - канкурэнтная зарплата: памер зарплаты абмяркоўваем асобна з кожным кандыдатам;

      - пяцідзённы працоўны тыдзень (з 08.30 да 17.30, пятніца з 8:30 да 16:15);

      - аплатны водпуск 29 дзён у годзе;

      - бонусы да значных падзей, матэрыяльная дапамога да водпуску;

      - медыцынскае страхаванне (пашыраная страхоўка з аплатай лекаў і стаматалогіі);

      - працу над праектамі рэспубліканскага маштабу;

      - маладая дружная каманда.

  • Бізнес-аналітык
    • Абавязкі:

      - бізнес-аналіз у галіне стварэння і развіцця сістэм дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (прыярытэтна з выкарыстаннем мабільнага дадатку);

      - удзел у праектнай дзейнасці па стварэнні новых і развіцці існуючых інфармацыйных сістэм і сэрвісаў ААТ «НКФА «АРІП»;

      - удзел у забеспячэнні эксплуатацыі BI-сістэмы (аналітыка дадзеных, візуалізацыя);

      - збор, сістэматызацыя, фармалізацыя і экспертыза патрабаванняў да інфармацыйных сістэм і сэрвісаў;

      - распрацоўка бізнес-патрабаванняў па стварэнню і/або развіццю функцыянальнасці інфармацыйных сістэм і сэрвісаў;

      - мадэляванне і аптымізацыя бізнес-працэсаў;

      - прыёмка рэалізацыі бізнес-патрабаванняў, арганізацыя карыстацкага тэсціравання і ацэнка вынікаў;

      - удзел у праектнай дзейнасці.

    • Патрабаванні:

      - вопыт работы ў бізнес-аналітыцы, у праектах па ўкараненні новых і развіццю дзеючых інфармацыйных сістэм і сэрвісаў;

      - вопыт укаранення і развіцця сістэм дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання;

      - досвед працы з BI-сістэмамі;

      - навыкі бізнес-аналізу;

      - веды спецыялізаваных праграмных сродкаў для пабудовы мадэляў;

      - веданне методык экспертных адзнак, адзнакі эфектыўнасці рашэнняў у сферы інфарматызацыі, распрацоўкі інфармацыйных сістэм;

      - навыкі праектавання прыкладных бізнес-працэсаў;

      - навыкі напісання заданняў на распрацоўку і мадыфікацыю інфармацыйных сістэм і сервісаў.

    • Мы прапануем:

      - удзел у праектах рэспубліканскага маштабу;

      - годны ўзровень заработнай платы (па выніках сумоўя);

      - медыцынскае страхаванне (пашыраная страхоўка з аплатай лекаў і стаматалогіі);

      - магчымасць кар'ернага росту і прафесійнага росту.

  • Адміністратар баз даных /DBA (галоўны спецыяліст)
    • Абавязкі:

      - адміністраванне баз дадзеных (ORACLE, PostgreSQL);

      - маніторынг працаздольнасці і прадукцыйнасці баз даных і яго развіццё;

      - аналіз і аптымізацыя прадукцыйнасці баз даных;

      - абнаўленне СКБД і стэка ПЗ працуе ў звязку да актуальных версій;

      - маніторынг і аптымізацыя рэзервовага капіявання, рэплікацыі, кластараў і аднаўленне баз даных;

      - усталёўка абнаўленняў праграмнага забеспячэння;

      - аналіз табліц, індэксаў, SQL запытаў, таблічных прастор;

      - аналіз працы БД (ліквідаванне «вузкіх месцаў», выпраўленне памылак, якія ўзнікаюць у прамысловым асяроддзі, пры ўсталёўцы і тэставанні рэлізаў прыкладных аўтаматызаваных сістэм, налада і паляпшэнне маніторынгу суправаджаных БД, проактивный маніторынг, павышэнне ўзроўню даступнасці суправаджаюцца сэрвісаў);

      - вядзенне ўнутранай дакументацыі па БД;

      - узаемадзеянне з распрацоўшчыкамі і сумежнымі структурнымі падраздзяленнямі.

    • Патрабаванні:

      - вышэйшую адукацыю (тэхнічнага або матэматычнага профілю, пераважна па напрамках інфармацыйныя тэхналогіі, праграміраванне, матэматыка, радыёфізіка, аўтаматызацыя);

      - вопыт адміністравання СКБД (Oracle, PostgreSQL): ўстаноўка, абнаўленне, маніторынг, аналіз праблем і памылак, рэзервовае капіраванне і аднаўленне, праца з высоканагружанымі БД, дэфрагментацыя, перанос дадзеных;

      - вопыт у аптымізацыі запытаў, цюнінгу параметраў АС і СКБД.

    • Мы прапануем:

      - канкурэнтная зарплата: памер зарплаты абмяркоўваем асобна з кожным кандыдатам;

      - пяцідзённы працоўны тыдзень (з 08.30 да 17.30, пятніца з 8:30 да 16:15);

      - аплатны водпуск 29 дзён у годзе;

      - бонусы да значных падзей, матэрыяльная дапамога да водпуску;

      - медыцынскае страхаванне (пашыраная страхоўка з аплатай лекаў і стаматалогіі);

      - працу над праектамі рэспубліканскага маштабу;

      - маладая каманда.

  • Спецыяліст службы кіравання рызыкамі
    • Абавязкі:

      - удзел у развіцці і ўдасканаленні працэсаў кіравання рызыкамі ў галіне інфармацыйных тэхналогій;

      - вывучэнне і аналіз прапаноў, у тым ліку пастаноўка бізнес-патрабаванняў па аўтаматызацыі працэсаў ацэнкі рызык у галіне інфармацыйных тэхналогій;

      - арганізацыя і правядзенне працэдур ідэнтыфікацыі, маніторынгу, кантролю, адзнакі, стрэс-тэставанні рызык у вобласці інфармацыйных тэхналогій у адпаведнасці з ЛПА, фармаванне адпаведнай справаздачнасці;

      - развіццё і ўдасканаленне працэдур кіравання рызыкай аўтсорсінгу, ацэнкі рызык, звязаных з перадачай функцый поўнасцю або часткова значным пастаўшчыкам паслуг;

      - забеспячэнне штогадовай ацэнкі рызыкі інфармацыйнай бяспекі для КВАІ;

      - удасканаленне методык ацэнкі рызык у галіне інфармацыйных тэхналогій (ІТ рызыка, тэхнічная рызыка, рызыка інфармацыйнай бяспекі);

      - складанне справаздачнасці, вядзенне базы даных аперацыйных інцыдэнтаў.

    • Патрабаванні:

      - вышэйшую эканамічную/ тэхнічную адукацыю;

      - стаж работы ў банкаўскай сферы па накіраванню дзейнасці не менш як 1 год;

      - здольнасць аналізаваць, абагульняць інфармацыю аб дзейнасці арганізацыі ў мэтах ідэнтыфікацыі рызык, іх маніторынгу, адзнакі і кантролю;

      - навыкі дзелавой перапіскі (банкі, НБ РБ, Камітэт па рызыках, Назіральная рада, Праўленне), распрацоўкі ЛПА;

      - упэўнены карыстальнік Eхсеl;

      - камунікатыўныя навыкі, узаемадзеянне з работнікамі па пытаннях кіравання рызыкамі.

    • Мы прапануем:

      - дадатковыя заахвочвальныя бонусы і выплаты для ўсіх супрацоўнікаў кампаніі, медыцынскае страхаванне;

      - камфартабельны офіс, зручнае тэрытарыяльнае размяшчэнне (ст.м. Інстытут Культуры);

      - магчымасць прафесійнага і кар'ернага росту.