Вакансii
Шаноўны ўдзельнік конкурсу!
Мы рады вітаць Вас на старонцы вакансій
ААТ «НКФА «АРІП»!
Азнаёмцеся, калі ласка, са спісам прапанаваных вакансій, у выпадку зацікаўленасці адной з іх – запоўніце анкету і адпраўце яе па адрасе: personal@raschet.by, кантактны тэлефон: (017) 215-65-97.
-
Спецыяліст па суправаджэнні ПЗ/DevOps/ галоўны спецыяліст
-
Абавязкі:
- маніторынг працаздольнасці і забеспячэнне бесперабойнага функцыянавання суправаджаных web-сэрвісаў і інфармацыйных сістэм;
- падтрыманне сістэмы кантролю версій у актуальным стане, разгортванне выяў зборак прадуктаў, аўтаматызацыя гэтага працэсу;
- настройка, канфігураванне, суправаджэнне сістэм лагіравання і маніторынгу (Zabbix, ELK (Elasticsearch, Kibana), Grafana);
- аўтаматызацыя розных сэрвісаў і працэдур пры дапамозе напісання скрыптоў і інструментаў аўтаматызацыі;
- настройка ўзаемадзеяння web-сэрвісаў і інфармацыйных сістэм з іншымі рэсурсамі;
- вядзенне ўнутранай дакументацыі;
- узаемадзеянне з распрацоўшчыкамі і сумежнымі структурнымі падраздзяленнямі.
-
Патрабаванні:
- Вышэйшую адукацыю (тэхнічнага ці матэматычнага профіля, пераважна па кірунках інфармацыйныя тэхналогіі, праграмаванне, матэматыка, радыёфізіка, аўтаматызацыя);
- досвед працы з Linux (CentOS, Linux, Debian, Ubuntu);
- вопыт напісання скрыптоў (Python/bash);
- досвед працы з СКБД PostgreSQL;
- досвед працы з вэб-серверам (NGINX);
- досвед працы з ELK stack;
- досвед працы з прыладамі аўтаматызацыі (Ansible);
- добрыя навыкі дыягностыкі і ўхіленні праблем у працы прыкладанняў;
- вопыт настройкі і аптымізацыі балансавальнікаў нагрузкі (Haproxy / NGINX);
- досвед працы з сістэмамі віртуалізацыі, сістэмамі кіравання кантэйнерамі.
-
Мы прапануем:
- канкурэнтная зарплата: памер зарплаты абмяркоўваем асобна з кожным кандыдатам;
- пяцідзённы працоўны тыдзень (з 08.30 да 17.30, пятніца з 8:30 да 16:15);
- аплатны водпуск 29 дзён у годзе;
- бонусы да значных падзей, матэрыяльная дапамога да водпуску;
- медыцынскае страхаванне (пашыраная страхоўка з аплатай лекаў і стаматалогіі);
- працу над праектамі рэспубліканскага маштабу;
- маладая дружная каманда.
-
-
Бізнес-аналітык
-
Абавязкі:
- бізнес-аналіз у галіне стварэння і развіцця сістэм дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (прыярытэтна з выкарыстаннем мабільнага дадатку);
- удзел у праектнай дзейнасці па стварэнні новых і развіцці існуючых інфармацыйных сістэм і сэрвісаў ААТ «НКФА «АРІП»;
- удзел у забеспячэнні эксплуатацыі BI-сістэмы (аналітыка дадзеных, візуалізацыя);
- збор, сістэматызацыя, фармалізацыя і экспертыза патрабаванняў да інфармацыйных сістэм і сэрвісаў;
- распрацоўка бізнес-патрабаванняў па стварэнню і/або развіццю функцыянальнасці інфармацыйных сістэм і сэрвісаў;
- мадэляванне і аптымізацыя бізнес-працэсаў;
- прыёмка рэалізацыі бізнес-патрабаванняў, арганізацыя карыстацкага тэсціравання і ацэнка вынікаў;
- удзел у праектнай дзейнасці.
-
Патрабаванні:
- вопыт работы ў бізнес-аналітыцы, у праектах па ўкараненні новых і развіццю дзеючых інфармацыйных сістэм і сэрвісаў;
- вопыт укаранення і развіцця сістэм дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання;
- досвед працы з BI-сістэмамі;
- навыкі бізнес-аналізу;
- веды спецыялізаваных праграмных сродкаў для пабудовы мадэляў;
- веданне методык экспертных адзнак, адзнакі эфектыўнасці рашэнняў у сферы інфарматызацыі, распрацоўкі інфармацыйных сістэм;
- навыкі праектавання прыкладных бізнес-працэсаў;
- навыкі напісання заданняў на распрацоўку і мадыфікацыю інфармацыйных сістэм і сервісаў.
-
Мы прапануем:
- удзел у праектах рэспубліканскага маштабу;
- годны ўзровень заработнай платы (па выніках сумоўя);
- медыцынскае страхаванне (пашыраная страхоўка з аплатай лекаў і стаматалогіі);
- магчымасць кар'ернага росту і прафесійнага росту.
-
-
Адміністратар баз даных /DBA (галоўны спецыяліст)
-
Абавязкі:
- адміністраванне баз дадзеных (ORACLE, PostgreSQL);
- маніторынг працаздольнасці і прадукцыйнасці баз даных і яго развіццё;
- аналіз і аптымізацыя прадукцыйнасці баз даных;
- абнаўленне СКБД і стэка ПЗ працуе ў звязку да актуальных версій;
- маніторынг і аптымізацыя рэзервовага капіявання, рэплікацыі, кластараў і аднаўленне баз даных;
- усталёўка абнаўленняў праграмнага забеспячэння;
- аналіз табліц, індэксаў, SQL запытаў, таблічных прастор;
- аналіз працы БД (ліквідаванне «вузкіх месцаў», выпраўленне памылак, якія ўзнікаюць у прамысловым асяроддзі, пры ўсталёўцы і тэставанні рэлізаў прыкладных аўтаматызаваных сістэм, налада і паляпшэнне маніторынгу суправаджаных БД, проактивный маніторынг, павышэнне ўзроўню даступнасці суправаджаюцца сэрвісаў);
- вядзенне ўнутранай дакументацыі па БД;
- узаемадзеянне з распрацоўшчыкамі і сумежнымі структурнымі падраздзяленнямі.
-
Патрабаванні:
- вышэйшую адукацыю (тэхнічнага або матэматычнага профілю, пераважна па напрамках інфармацыйныя тэхналогіі, праграміраванне, матэматыка, радыёфізіка, аўтаматызацыя);
- вопыт адміністравання СКБД (Oracle, PostgreSQL): ўстаноўка, абнаўленне, маніторынг, аналіз праблем і памылак, рэзервовае капіраванне і аднаўленне, праца з высоканагружанымі БД, дэфрагментацыя, перанос дадзеных;
- вопыт у аптымізацыі запытаў, цюнінгу параметраў АС і СКБД.
-
Мы прапануем:
- канкурэнтная зарплата: памер зарплаты абмяркоўваем асобна з кожным кандыдатам;
- пяцідзённы працоўны тыдзень (з 08.30 да 17.30, пятніца з 8:30 да 16:15);
- аплатны водпуск 29 дзён у годзе;
- бонусы да значных падзей, матэрыяльная дапамога да водпуску;
- медыцынскае страхаванне (пашыраная страхоўка з аплатай лекаў і стаматалогіі);
- працу над праектамі рэспубліканскага маштабу;
- маладая каманда.
-
-
Спецыяліст службы кіравання рызыкамі
-
Абавязкі:
- удзел у развіцці і ўдасканаленні працэсаў кіравання рызыкамі ў галіне інфармацыйных тэхналогій;
- вывучэнне і аналіз прапаноў, у тым ліку пастаноўка бізнес-патрабаванняў па аўтаматызацыі працэсаў ацэнкі рызык у галіне інфармацыйных тэхналогій;
- арганізацыя і правядзенне працэдур ідэнтыфікацыі, маніторынгу, кантролю, адзнакі, стрэс-тэставанні рызык у вобласці інфармацыйных тэхналогій у адпаведнасці з ЛПА, фармаванне адпаведнай справаздачнасці;
- развіццё і ўдасканаленне працэдур кіравання рызыкай аўтсорсінгу, ацэнкі рызык, звязаных з перадачай функцый поўнасцю або часткова значным пастаўшчыкам паслуг;
- забеспячэнне штогадовай ацэнкі рызыкі інфармацыйнай бяспекі для КВАІ;
- удасканаленне методык ацэнкі рызык у галіне інфармацыйных тэхналогій (ІТ рызыка, тэхнічная рызыка, рызыка інфармацыйнай бяспекі);
- складанне справаздачнасці, вядзенне базы даных аперацыйных інцыдэнтаў.
-
Патрабаванні:
- вышэйшую эканамічную/ тэхнічную адукацыю;
- стаж работы ў банкаўскай сферы па накіраванню дзейнасці не менш як 1 год;
- здольнасць аналізаваць, абагульняць інфармацыю аб дзейнасці арганізацыі ў мэтах ідэнтыфікацыі рызык, іх маніторынгу, адзнакі і кантролю;
- навыкі дзелавой перапіскі (банкі, НБ РБ, Камітэт па рызыках, Назіральная рада, Праўленне), распрацоўкі ЛПА;
- упэўнены карыстальнік Eхсеl;
- камунікатыўныя навыкі, узаемадзеянне з работнікамі па пытаннях кіравання рызыкамі.
-
Мы прапануем:
- дадатковыя заахвочвальныя бонусы і выплаты для ўсіх супрацоўнікаў кампаніі, медыцынскае страхаванне;
- камфартабельны офіс, зручнае тэрытарыяльнае размяшчэнне (ст.м. Інстытут Культуры);
- магчымасць прафесійнага і кар'ернага росту.
-