Дополнительное меню

Папулярныя пытаннi i адказы

Агульныя пытанні пра МСІ

Змяніўся нумар мабільнага тэлефона

памятка v3.png

Агульныя пытанні пра МСІ

Што такое МСІ?

Mіжбанкаўская сістэма ідэнтыфікацыі (МСІ) — гэта сістэма, якая выкарыстоўваецца для выдаленай ідэнтыфікацыі кліентаў без іх асабістай прысутнасці і прадастаўлення ім паслуг з дапамогай лічбавых каналаў абслугоўвання.

Якія дадзеныя кліента могуць быць перададзеныя з МСІ банкам ці іншым арганізацыям, якія ажыццяўляюць фінансавыя аперацыі?
Толькі тыя, якія кліент прадастаўляе пры асабістай рэгістрацыі ў банку, і толькі пры згодзе кліента на перадачу гэтых дадзеных (згоду прадастаўляецца пры рэгістрацыі ў МСІ). Дадзеныя з МСІ перадаюцца толькі па ініцыятыве кліента, г.з. пры яго ўваходзе праз МСІ ў лічбавыя каналы абслугоўвання банка ці іншай фінансавай арганізацыі.

Па ўласнай ініцыятыве банк або іншая фінансавая арганізацыя не можа запытаць дадзеныя кліента з МСІ.

Як можна даведацца, які банк запытваў мае даныя з МСІ?

У асабістым кабінеце МСІ вядзецца часопіс зваротаў да дадзеных Вашага профілю.

Ці даступная рэгістрацыя ў МСІ замежным грамадзянам?

У цяперашні час рэгістрацыя даступная толькі для замежных грамадзян з відам на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь.

Памылкі пры рэгістрацыі/ўваходзе ў МСI

«У МСІ адсутнічаюць дадзеныя для аўтэнтыфікацыі. Калі ўведзеныя дадзеныя дакладныя, то Вам неабходна звярнуцца ў абслуговы банк для ўдакладнення дадзеных у асабістай прысутнасці, пасля чаго па заканчэнні 3-х банкаўскіх дзён паўторыце працэдуру аўтэнтыфікацыі ў МСI. Даведка па тэл. 141 ці info@raschet.by»

Дадзенае інфармацыйнае паведамленне можа ўзнікнуць у наступных выпадках:

1. Указаны няправільныя дадзеныя пры рэгістрацыі;
2. У МСІ адсутнічаюць дадзеныя карыстальніка.

Рэкамендуемы зверыць правільнасць дадзеных, якія ўносіце пры рэгістрацыі.

Калі памылка захаваецца, то неабходна звярнуцца ў абслуговы банк для прадастаўлення даных у МСI. Банк на працягу трох працоўных дзён абавязаны прадставіць даныя ў МСІ, пасля чаго выкарыстанне сэрвісаў МСІ будзе магчыма.

«Вашыя дадзеныя не актуальныя. У сапраўдны момант Вам даступныя сэрвісы Асабістага кабінета МСI. Іншыя сэрвісы даступныя па меркаванні боку, які прадстаўляе паслугі з дапамогай МСІ. Праверыць дадзеныя Вы можаце ў Асабістым кабінеце МСІ. Для актуалізацыі даных неабходна звярнуцца ў абслуговы банк. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»

У МСІ захоўваюцца неактуальныя дадзеныя. Напрыклад, дадзеныя састарэлага дакумента, які сведчыць асобу.

Неабходна асабіста з дакументам, які сведчыць асобу, звярнуцца ў абслуговы банк для актуалізацыі даных у МСМ. Банк на працягу трох працоўных дзён абавязаны прадставіць у МСІ актуальную інфармацыю, пасля чаго выкарыстанне сэрвісаў МСІ будзе магчыма.

Дадаткова, калі была замена пашпарта (віда на жыхарства) на біяметрычны дакумент (ID-карту), то для магчымасці выкарыстання сэрвісаў МСІ неабходна зрабіць пацвярджэнне дадзеных. Для гэтага неабходны:

- ID-карта;
- счытвальнік для ID-карт (рыдэр);
– усталяванае праграмнае забеспячэнне AvTunProxy.

Пакрокавая інструкцыя аб парадку пацверджання дадзеных размешчана вышэй, ва ўкладцы "Інструкцыі па працы ў МСI".

«Для выкарыстання сэрвісаў МСІ неабходна прайсці працэдуру рэгістрацыі ў МСІ. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»

Дадзенае інфармацыйнае паведамленне гаворыць аб тым, што Вы не праходзілі рэгістрацыю з заданнем пастаяннага пароля ў МСІ.

Неабходна на старонцы аўтэнтыфікацыі націснуць кнопку "Рэгістрацыя" і зарэгістравацца ў МСІ.

«У сапраўдны момант Вы не можаце скарыстацца сэрвісамі МСI з прычыны заканчэння дапушчальнага тэрміну з даты апошняй ідэнтыфікацыі ў банку (3 гады). Для актуалізацыі дадзеных неабходна звярнуцца ў абслуговы банк, пасля чаго па заканчэнні 3-х банкаўскіх дзён паўторыце рэгістрацыю ў МСІ. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»

Для выкарыстання сэрвісаў МСІ дата ідэнтыфікацыі кліента ў банку павінна быць менш за тры гады. 

Таму ў дадзеным выпадку неабходна звярнуцца асабіста з дакументам, які сведчыць асобу, у абслуговы банк для актуалізацыі дадзеных у МСI. Банк на працягу трох працоўных дзён абавязаны прадставіць актуальныя даныя ў МСІ, пасля чаго выкарыстанне сэрвісаў МСІ будзе магчыма.

«Рэгістрацыя ў МСІ немагчыма з-за ўзроставага абмежавання. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»

Рэгістрацыя ў МСI даступная асобам, якія дасягнулі 16-ці гадоў, пры ўмове, што хаця б адным банкам Рэспублікі Беларусь прадастаўлена інфармацыя ў МСІ.

«Для выкарыстання сэрвісаў МСІ неабходна пацвердзіць дадзеныя ID-карты ў Асабістым кабінеце МСІ. Даведка па тэл.141 або info@raschet.by»

Для ўладальнікаў ID-карт выкарыстанне сэрвісаў МСI магчыма толькі пасля пацверджання дадзеных. Для пацверджання дадзеных неабходны:

- ID-карта;
- счытвальнік для ID-карт (рыдэр);
– усталяванае праграмнае забеспячэнне AvTunProxy.

Пакрокавая інструкцыя аб парадку пацверджання дадзеных размешчана вышэй, ва ўкладцы "Інструкцыі па працы ў МСI".

«У МСІ адсутнічае ўказаны нумар мабільнага тэлефона. Калі ўведзеныя дадзеныя дакладныя, тое неабходна звярнуцца ў абслуговы банк для актуалізацыі дадзеных, пасля чаго па заканчэнні 3-х банкаўскіх дзён паспрабуйце спробу ўваходу. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»

Дадзенае інфармацыйнае паведамленне гаворыць аб тым, што ўказаны нумар тэлефона адсутнічае ў МСI.

Калі названыя дадзеныя правільныя, то неабходна асабіста з дакументам, які сведчыць асобу, звярнуцца ў абслуговы банк для актуалізацыі дадзеных у МСI. Банк на працягу трох працоўных дзён абавязаны прадставіць актуальныя даныя ў МСІ, пасля чаго выкарыстанне сэрвісаў МСІ будзе магчыма.

«Спосаб аўтэнтыфікацыі выключаны ў наладах уліковага запісу. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»

Дадзенае інфармацыйнае паведамленне кажа аб тым, што ў Асабістым кабінеце МСI у наладах уліковага запісу выключаны абраны спосаб аўтарызацыі, г.зн. уваходу. У такім выпадку неабходна: 

1. Увайсці ў Асабісты кабінет МСІ, выкарыстоўваючы іншы даступны вам спосаб аўтарызацыі;
2. Перайсці на ўкладку "Бяспека" і ўключыць неабходны спосаб аўтарызацыі.

Засталіся пытанні?

Неабходна звярнуцца ў кантакт-цэнтр па нумары 141, або накіраваць на электронны адрас info@raschet.by наступную інфармацыю:

  • Прозвішча, імя;
  • Дата нараджэння;
  • кантактны тэлефон для сувязі;
  • дакладнае інфармацыйнае паведамленне, якое сведчыць пра памылку або screenshot (скрыншот), які сведчыць пра памылку.

НЕАКТУАЛЬНЫЯ ДАНЫЯ Ў АСАБІСТЫМ КАБІНЕЦЕ МСІ

Чаму ў асабістай інфармацыі няправільна паказаны прозвішча, імя, імя па бацьку/адрас/дата нараджэння? Як унесці змены?

Дадзеныя ў МСІ падаюцца банкамі Рэспублікі Беларусь. Калі Вы выявілі, што нейкія з перададзеных па Вам дадзеных некарэктныя, неабходна асабіста звярнуцца ў абслуговы банк з дакументам, які сведчыць асобу, і ўнесці адпаведныя карэкціроўкі ў анкетныя даныя. Банк на працягу 3-х банкаўскіх дзён абавязаны выгрузіць у МСІ абноўленыя дадзеныя.

Вход по биометрии

Требования качества, предъявляемые к биометрическим данным в МСИ


Рэкамендацыі пры стварэнні біяметрычных шаблонаў

  • используйте устройство, позволяющее получить фотоизображение лица в хорошем качестве;
  • в объективе камеры должно быть только ваше лицо;
  • глаза должны быть открыты (смотрите в объектив камеры), общее выражение лица должно быть нейтральным (отсутствие явной мимики);
  • лицо должно быть равномерно освещено;
  • расположите лицо перед объективом камеры прямо, не наклоняя и не поворачивая головы;
  • источники света за вашей спиной (окна, лампы и т.п.) могут стать причиной неуспешной попытки регистрации и / или аутентификации;
  • лицо должно быть открыто (челка, солнцезащитные очки, борода, наличие головного убора и т.п. могут влиять на успешность работы биометрических алгоритмов распознавания).

ЯК ВЫДАЛІЦЬ ІНФАРМАЦЫЮ ПРА МЯНЕ З МСІ?

Выдаленне даных з МСІ ажыццяўляецца па заканчэнні тэрміну захоўвання даных у МСІ, вызначанага заканадаўствам.

Банкі і іншыя фінансавыя арганізацыі могуць атрымліваць дадзеныя толькі з Вашай згоды, якое прадастаўляецца пры рэгістрацыі.

Калі Вы не праходзілі працэдуру рэгістрацыі і не давалі згоду - атрымаць Вашы дадзеныя банкі і іншыя фінансавыя арганізацыі не змогуць.

Калі Вы праходзілі працэдуру рэгістрацыі і давалі згоду - у асабістым кабінеце карыстальніка МСІ Вы можаце заблакаваць доступ банкаў і іншых фінансавых арганізацый да дадзеных аб сабе (як усім банкам, так і асобным).