Папулярныя пытаннi i адказы
-
Інструкцыі па працы ў МСI
-
Інструкцыя па рэгістрацыі ў МСI;
Інструкцыя ўваходу ў інфармацыйную сістэму (на прыкладзе Асабістага кабінета МСI);
Інструкцыя ўваходу (рэгiстрацыi) у МСI па дынамічнаму паролі;
Інструкцыя па аднаўленні пароля;
Інструкцыя ўваходу па ID-карце ў Асабісты кабінет МСІ.
Інструкцыя па пацвярджэнні дадзеных ID-карты;
-
Інструкцыі па працы ў МСI
-
Інструкцыя па рэгістрацыі ў МСI;
Інструкцыя ўваходу ў інфармацыйную сістэму (на прыкладзе Асабістага кабінета МСI);
Інструкцыя ўваходу (рэгiстрацыi) у МСI па дынамічнаму паролі;
Інструкцыя па аднаўленні пароля;
Інструкцыя ўваходу па ID-карце ў Асабісты кабінет МСІ.
Інструкцыя па пацвярджэнні дадзеных ID-карты;
-
Агульныя пытанні пра МСІ
Змяніўся нумар мабільнага тэлефона
Агульныя пытанні пра МСІ
Што такое МСІ?
Mіжбанкаўская сістэма ідэнтыфікацыі (МСІ) — гэта сістэма, якая выкарыстоўваецца для выдаленай ідэнтыфікацыі кліентаў без іх асабістай прысутнасці і прадастаўлення ім паслуг з дапамогай лічбавых каналаў абслугоўвання.
Па ўласнай ініцыятыве банк або іншая фінансавая арганізацыя не можа запытаць дадзеныя кліента з МСІ.
Як можна даведацца, які банк запытваў мае даныя з МСІ?
У асабістым кабінеце МСІ вядзецца часопіс зваротаў да дадзеных Вашага профілю.Памылкі пры рэгістрацыі/ўваходзе ў МСI
«У МСІ адсутнічаюць дадзеныя для аўтэнтыфікацыі. Калі ўведзеныя дадзеныя дакладныя, то Вам неабходна звярнуцца ў абслуговы банк для ўдакладнення дадзеных у асабістай прысутнасці, пасля чаго па заканчэнні 3-х банкаўскіх дзён паўторыце працэдуру аўтэнтыфікацыі ў МСI. Даведка па тэл. 141 ці info@raschet.by»
Дадзенае інфармацыйнае паведамленне можа ўзнікнуць у наступных выпадках:
Калі памылка захаваецца, то неабходна звярнуцца ў абслуговы банк для прадастаўлення даных у МСI. Банк на працягу трох працоўных дзён абавязаны прадставіць даныя ў МСІ, пасля чаго выкарыстанне сэрвісаў МСІ будзе магчыма.
«Вашыя дадзеныя не актуальныя. У сапраўдны момант Вам даступныя сэрвісы Асабістага кабінета МСI. Іншыя сэрвісы даступныя па меркаванні боку, які прадстаўляе паслугі з дапамогай МСІ. Праверыць дадзеныя Вы можаце ў Асабістым кабінеце МСІ. Для актуалізацыі даных неабходна звярнуцца ў абслуговы банк. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»
У МСІ захоўваюцца неактуальныя дадзеныя. Напрыклад, дадзеныя састарэлага дакумента, які сведчыць асобу.
Неабходна асабіста з дакументам, які сведчыць асобу, звярнуцца ў абслуговы банк для актуалізацыі даных у МСМ. Банк на працягу трох працоўных дзён абавязаны прадставіць у МСІ актуальную інфармацыю, пасля чаго выкарыстанне сэрвісаў МСІ будзе магчыма.
Дадаткова, калі была замена пашпарта (віда на жыхарства) на біяметрычны дакумент (ID-карту), то для магчымасці выкарыстання сэрвісаў МСІ неабходна зрабіць пацвярджэнне дадзеных. Для гэтага неабходны:
- ID-карта;
- счытвальнік для ID-карт (рыдэр);
– усталяванае праграмнае забеспячэнне AvTunProxy.
Пакрокавая інструкцыя аб парадку пацверджання дадзеных размешчана вышэй, ва ўкладцы "Інструкцыі па працы ў МСI".
«Для выкарыстання сэрвісаў МСІ неабходна прайсці працэдуру рэгістрацыі ў МСІ. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»
Дадзенае інфармацыйнае паведамленне гаворыць аб тым, што Вы не праходзілі рэгістрацыю з заданнем пастаяннага пароля ў МСІ.
Неабходна на старонцы аўтэнтыфікацыі націснуць кнопку "Рэгістрацыя" і зарэгістравацца ў МСІ.
«У сапраўдны момант Вы не можаце скарыстацца сэрвісамі МСI з прычыны заканчэння дапушчальнага тэрміну з даты апошняй ідэнтыфікацыі ў банку (3 гады). Для актуалізацыі дадзеных неабходна звярнуцца ў абслуговы банк, пасля чаго па заканчэнні 3-х банкаўскіх дзён паўторыце рэгістрацыю ў МСІ. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»
Для выкарыстання сэрвісаў МСІ дата ідэнтыфікацыі кліента ў банку павінна быць менш за тры гады.
Таму ў дадзеным выпадку неабходна звярнуцца асабіста з дакументам, які сведчыць асобу, у абслуговы банк для актуалізацыі дадзеных у МСI. Банк на працягу трох працоўных дзён абавязаны прадставіць актуальныя даныя ў МСІ, пасля чаго выкарыстанне сэрвісаў МСІ будзе магчыма.
«Рэгістрацыя ў МСІ немагчыма з-за ўзроставага абмежавання. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»
Рэгістрацыя ў МСI даступная асобам, якія дасягнулі 16-ці гадоў, пры ўмове, што хаця б адным банкам Рэспублікі Беларусь прадастаўлена інфармацыя ў МСІ.
«Для выкарыстання сэрвісаў МСІ неабходна пацвердзіць дадзеныя ID-карты ў Асабістым кабінеце МСІ. Даведка па тэл.141 або info@raschet.by»
Для ўладальнікаў ID-карт выкарыстанне сэрвісаў МСI магчыма толькі пасля пацверджання дадзеных. Для пацверджання дадзеных неабходны:
- ID-карта;
- счытвальнік для ID-карт (рыдэр);
– усталяванае праграмнае забеспячэнне AvTunProxy.
Пакрокавая інструкцыя аб парадку пацверджання дадзеных размешчана вышэй, ва ўкладцы "Інструкцыі па працы ў МСI".
«У МСІ адсутнічае ўказаны нумар мабільнага тэлефона. Калі ўведзеныя дадзеныя дакладныя, тое неабходна звярнуцца ў абслуговы банк для актуалізацыі дадзеных, пасля чаго па заканчэнні 3-х банкаўскіх дзён паспрабуйце спробу ўваходу. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»
Дадзенае інфармацыйнае паведамленне гаворыць аб тым, што ўказаны нумар тэлефона адсутнічае ў МСI.
Калі названыя дадзеныя правільныя, то неабходна асабіста з дакументам, які сведчыць асобу, звярнуцца ў абслуговы банк для актуалізацыі дадзеных у МСI. Банк на працягу трох працоўных дзён абавязаны прадставіць актуальныя даныя ў МСІ, пасля чаго выкарыстанне сэрвісаў МСІ будзе магчыма.
«Спосаб аўтэнтыфікацыі выключаны ў наладах уліковага запісу. Даведка па тэл. 141 або info@raschet.by»
Дадзенае інфармацыйнае паведамленне кажа аб тым, што ў Асабістым кабінеце МСI у наладах уліковага запісу выключаны абраны спосаб аўтарызацыі, г.зн. уваходу. У такім выпадку неабходна:
1. Увайсці ў Асабісты кабінет МСІ, выкарыстоўваючы іншы даступны вам спосаб аўтарызацыі;
2. Перайсці на ўкладку "Бяспека" і ўключыць неабходны спосаб аўтарызацыі.
Засталіся пытанні?
Неабходна звярнуцца ў кантакт-цэнтр па нумары 141, або накіраваць на электронны адрас info@raschet.by наступную інфармацыю:
-
Прозвішча, імя;
-
Дата нараджэння;
- кантактны тэлефон для сувязі;
-
дакладнае інфармацыйнае паведамленне, якое сведчыць пра памылку або screenshot (скрыншот), які сведчыць пра памылку.
НЕАКТУАЛЬНЫЯ ДАНЫЯ Ў АСАБІСТЫМ КАБІНЕЦЕ МСІ
Дадзеныя ў МСІ падаюцца банкамі Рэспублікі Беларусь. Калі Вы выявілі, што нейкія з перададзеных па Вам дадзеных некарэктныя, неабходна асабіста звярнуцца ў абслуговы банк з дакументам, які сведчыць асобу, і ўнесці адпаведныя карэкціроўкі ў анкетныя даныя. Банк на працягу 3-х банкаўскіх дзён абавязаны выгрузіць у МСІ абноўленыя дадзеныя.
Вход по биометрии
Рэкамендацыі пры стварэнні біяметрычных шаблонаў
- используйте устройство, позволяющее получить фотоизображение лица в хорошем качестве;
- в объективе камеры должно быть только ваше лицо;
- глаза должны быть открыты (смотрите в объектив камеры), общее выражение лица должно быть нейтральным (отсутствие явной мимики);
- лицо должно быть равномерно освещено;
- расположите лицо перед объективом камеры прямо, не наклоняя и не поворачивая головы;
- источники света за вашей спиной (окна, лампы и т.п.) могут стать причиной неуспешной попытки регистрации и / или аутентификации;
- лицо должно быть открыто (челка, солнцезащитные очки, борода, наличие головного убора и т.п. могут влиять на успешность работы биометрических алгоритмов распознавания).
ЯК ВЫДАЛІЦЬ ІНФАРМАЦЫЮ ПРА МЯНЕ З МСІ?
Выдаленне даных з МСІ ажыццяўляецца па заканчэнні тэрміну захоўвання даных у МСІ, вызначанага заканадаўствам.
Банкі і іншыя фінансавыя арганізацыі могуць атрымліваць дадзеныя толькі з Вашай згоды, якое прадастаўляецца пры рэгістрацыі.
Калі Вы не праходзілі працэдуру рэгістрацыі і не давалі згоду - атрымаць Вашы дадзеныя банкі і іншыя фінансавыя арганізацыі не змогуць.
Калі Вы праходзілі працэдуру рэгістрацыі і давалі згоду - у асабістым кабінеце карыстальніка МСІ Вы можаце заблакаваць доступ банкаў і іншых фінансавых арганізацый да дадзеных аб сабе (як усім банкам, так і асобным).