Дополнительное меню

Папулярныя пытаннi i адказы

Агульныя пытанні пра МСІ

Змяніўся нумар мабільнага тэлефона

памятка v3.png

Агульныя пытанні пра МСІ

Што такое МСІ?

Mіжбанкаўская сістэма ідэнтыфікацыі (МСІ) — гэта сістэма, якая выкарыстоўваецца для выдаленай ідэнтыфікацыі кліентаў без іх асабістай прысутнасці і прадастаўлення ім паслуг з дапамогай лічбавых каналаў абслугоўвання.

Якія дадзеныя кліента могуць быць перададзеныя з МСІ банкам ці іншым арганізацыям, якія ажыццяўляюць фінансавыя аперацыі?
Толькі тыя, якія кліент прадастаўляе пры асабістай рэгістрацыі ў банку, і толькі пры згодзе кліента на перадачу гэтых дадзеных (згоду прадастаўляецца пры рэгістрацыі ў МСІ). Дадзеныя з МСІ перадаюцца толькі па ініцыятыве кліента, г.з. пры яго ўваходзе праз МСІ ў лічбавыя каналы абслугоўвання банка ці іншай фінансавай арганізацыі.

Па ўласнай ініцыятыве банк або іншая фінансавая арганізацыя не можа запытаць дадзеныя кліента з МСІ.

Як можна даведацца, які банк запытваў мае даныя з МСІ?

У асабістым кабінеце МСІ вядзецца часопіс зваротаў да дадзеных Вашага профілю.

Ці даступная рэгістрацыя ў МСІ замежным грамадзянам?

У цяперашні час рэгістрацыя даступная толькі для замежных грамадзян з відам на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь.

ПАМЫЛКІ, ЯКІЯ ЎЗНІКАЮЦЬ ПАДЧАС РЭГІСТРАЦЫІ


Не магу зайсці ў МСІ. Выдаецца памылка. Куды звярнуцца?

Пры ўзнікненні праблем у працэсе рэгістрацыі неабходна на электронны адрас info@raschet.by накіраваць наступную інфармацыю:

  • ФІІ;
  • дата нараджэння;
  • кантактны тэлефон для сувязі;
  • дакладнае інфармацыйнае паведамленне, якое сведчыць пра памылку;
  • Screenshot (Скрыншот), які сведчыць пра памылку.
Таксама можна звярнуцца ў Кантакт-цэнтр па нумары тэлефона 141.

НЕАКТУАЛЬНЫЯ ДАНЫЯ Ў АСАБІСТЫМ КАБІНЕЦЕ МСІ

Чаму ў асабістай інфармацыі няправільна паказаны прозвішча, імя, імя па бацьку/адрас/дата нараджэння? Як унесці змены?

Дадзеныя ў МСІ прадастаўляюцца банкамі Рэспублікі Беларусь. Калі Вы выявілі, што нейкія з перададзеных па Вам дадзеных некарэктныя, неабходна асабіста звярнуцца ў абслуговы банк і ўнесці адпаведныя карэкціроўкі ў анкетныя дадзеныя. Банк на працягу 3-х банкаўскіх дзён абавязаны выгрузіць у МСІ абноўленыя дадзеныя.

Вход по биометрии

Требования качества, предъявляемые к биометрическим данным в МСИ


Рэкамендацыі пры стварэнні біяметрычных шаблонаў

  • используйте устройство, позволяющее получить фотоизображение лица в хорошем качестве;
  • в объективе камеры должно быть только ваше лицо;
  • глаза должны быть открыты (смотрите в объектив камеры), общее выражение лица должно быть нейтральным (отсутствие явной мимики);
  • лицо должно быть равномерно освещено;
  • расположите лицо перед объективом камеры прямо, не наклоняя и не поворачивая головы;
  • источники света за вашей спиной (окна, лампы и т.п.) могут стать причиной неуспешной попытки регистрации и / или аутентификации;
  • лицо должно быть открыто (челка, солнцезащитные очки, борода, наличие головного убора и т.п. могут влиять на успешность работы биометрических алгоритмов распознавания).

ЯК ВЫДАЛІЦЬ ІНФАРМАЦЫЮ ПРА МЯНЕ З МСІ?

Выдаленне інфармацыі з МСІ не ажыццяўляецца.

Банкі і іншыя фінансавыя арганізацыі могуць атрымліваць дадзеныя толькі з Вашай згоды, якое прадастаўляецца пры рэгістрацыі.

Калі Вы не праходзілі працэдуру рэгістрацыі і не давалі згоду - атрымаць Вашы дадзеныя банкі і іншыя фінансавыя арганізацыі не змогуць.

Калі Вы праходзілі працэдуру рэгістрацыі і давалі згоду - у асабістым кабінеце карыстальніка МСІ Вы можаце заблакаваць доступ банкаў і іншых фінансавых арганізацый да дадзеных аб сабе (як усім банкам, так і асобным).

Як атрымаць крэдытную справаздачу, выкарыстоўваючы сістэму МСІ?