Дополнительное меню

Папулярныя пытаннi i адказы

Агульныя пытанні аб АК АРІП

Для чаго мне можна выкарыстоўваць Пазнакі?

Метки - это папки с произвольными наименованиями, создаваемые Клиентом в Личном кабинете ЕРИП, предназначены для удобства разделения услуг и удобства работы с портфелем услуг. Если услуга не отмечена ни одной из меток, то в портфеле услуг она будет отображаться только при выборе пункта основного меню «Все услуги».

Метки.PNG

Як зарэгістравацца ў Асабістым кабінеце АРІП?

Рэгістрацыя і аўтэнтыфікацыя кліента ў Асабістым кабінеце АРІП:

ажыццяўляецца ў сетцы Інтэрнэт на сайцез выкарыстаннем ідэнтыфікацыйных дадзеных міжбанкаўскай сістэмы ідэнтыфікацыі (МСI)

start.jpg

Пры ўваходзе ў Асабісты кабінет АРІП кліент можа скарыстацца адным з трох спосабаў аўтэнтыфікацыі з дапамогай МСI:

1.Уваход па паролі - для выкарыстання дадзенага спосабу неабходна спачатку зарэгістравацца ў МСI і задаць статычны пароль (рэгістрацыя ў МСI ажыццяўляецца на сайwе),а затым выкарыстоўваць зададзены пароль для ўваходу ў Асабісты кабінет АРІП;

2. Уваход па СМС - для выкарыстання дадзенага спосабу неабходна ў форме рэгістрацыі Асабістага кабінета АРІП паказаць (ўвесці) ідэнтыфікацыйны (асабісты) нумар з пашпарта грамадзяніна Рэспублікі Беларусь (віду на жыхарства), нумар мабільнага тэлефона і аднаразовы (часовы) пароль, які прыйшоў у смс-паведамленні на паказаны нумар мабільнага тэлефона;

3. Уваход па біяметрыі - для выкарыстання дадзенага спосабу неабходна спачатку зарэгістраваць у МСI свае біяметрычныя дадзеныя (твар і голас), а затым на старонцы ўваходу ў Асабісты кабінет АРІП паказаць (ўвесці) ідэнтыфікацыйны (асабісты) нумар з пашпарта грамадзяніна Рэспублікі Беларусь (віду на жыхарства) або нумар мабільнага тэлефона) і падаць свае біяметрычных дадзеных (відэазапіс асобы і галасы)

У мяне ўжо быў нумар плацельшчыка АРІП - ён захаваецца ў маім Асабістым кабінеце АРІП?

Несумненна, выкарыстанне нумара плацельшчыка АРІП (далей - НП) спрашчае працэс здзяйснення рэгулярных плацяжоў АРІП, разам з тым, НП у Асабістым кабінеце АРІП мае наступныя характарыстыкі:

1. НП у Асабістым кабінеце АРІП звязаны з ідэнтыфікацыйнымі дадзенымі кліента;
2. ў Асабістым кабінеце АРІП будзе назапашвацца і захоўвацца інфармацыя аб здзяйсненні плацяжоў АРІП ў розных банках і на пошце з выкарыстаннем дадзенага НП (г.зн. усе плацяжы ў адным месцы);

Атрымаць кансультацыю аб магчымасці змены НП у Інтэрнэт - / Мабільным банку, інфакіёсках вы можаце ў абслуговым банку або ў Кантакт-цэнтр вашага банка.

Як дадаць і кіраваць паслугамі ў ЛК АРІП?

Кнопка Кнопка.PNG прызначана для дадання паслуг кліента ў ЛК АРІП і размешчана ў правым ніжнім куце галоўнага экрана.

Ажыццявіць пошук паслугі можна па Дрэву паслуг АРІП або выбраўшы «кантэкстны пошук»:

  • па найменні вытворцы паслуг;
  • па УНП вытворцы пас
  • луг; па разліковым рахунку вытворцы паслуг; па кодзе паслугі ў АРІП.
УВАГА! На экране адлюстроўваецца не больш за 20 вынікаў знойдзеных адпаведнікаў, калі неабходная паслуга ў адлюстравання спісу не знойдзена - неабходна канкрэтызаваць пошук і паўтарыць запыт.Управление услугой.PNG

Як убачыць мае плацяжы ў Асабістым кабінеце АРІП?

Платежи по услуге.PNGПлатежи.PNGФильтр.PNG

Чаму я не магу дадаць асабісты рахунак ЖКП?

Даданне камунальнай паслугі, зарэгістраванай у АІС «Разлік-ЖКП», магчыма толькі ў партфель паслуг кліента, які з'яўляецца ўладальнікам асабовага рахунку пры ўмове, што ў АІС "Разлік-ЖКП» вытворцам паслуг АРІП запоўненыя пашпартныя дадзеныя ўладальніка асабовага рахунку.

АІС «Разлік-ЖКП» - гэта адзіная інфармацыйная сістэма, якая з'яўляецца падсістэмай АРІП (АІС "Разлік"), прызначаны для аказання паслуг па ўліку і разліку налічэнняў за жыллёва-камунальныя і іншыя паслугі, функцыянаванне дадзенай інфармацыйнай сістэмы забяспечвае ААТ «НКФА «АРІП».

Зверка адпаведнасці ўладальніка асабовага рахунку і Кліента, які выкарыстоўвае Асабісты кабінет АРІП, ажыццяўляецца па ідэнтыфікацыйнага нумара з пашпарта грамадзяніна Рэспублікі Беларусь або віду на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь. Пры неабходнасці прадастаўлення доступу іншаму карыстальніку Асабістага кабінета АРІП ўладальнік асабовага рахунку можа падзяліцца гэтай паслугай (гл. Раздзел «Падзяліцца паслугай»).

Чаму мне недаступная інфармацыя аб ЖКП?

Дэталёвая інфармацыя па камунальных паслугах даступная толькі ў выпадку, калі арганізацыя, якая ажыццяўляе ўлік, разлік і налічэнне жыллёва-камунальных паслуг, падключана да АІС "Разлік-ЖКП» (адзіная інфармацыйная сістэма, прызначаная для аказання паслуг па ўліку і разліку налічэнняў за жыллёва-камунальныя і іншыя паслугі, падключэнне да сістэмы ажыццяўляецца па ініцыятыве арганізацыі).

У выпадку, калі вам не даступны прагляд дэталёвай інфармацыі па камунальных паслугах, увод паказанняў лічыльнікаў і інш., То гэта азначае, што:
  • арганізацыя, якая ажыццяўляе ўлік, разлік і налічэнне жыллёва-камунальных паслуг (як правіла, таварыства ўласнікаў жылога дома) не падключана да АІС "Разлік-ЖКП»;
  • ў АІС "Разлік-ЖКП» не запоўнены пашпартныя дадзеныя ўладальніка асабовага рахунку ЖКП (дадзеныя запаўняюцца арганізацыяй, якая ажыццяўляе ўлік, разлік і налічэнне жыллёва-камунальных паслуг).

Як ўвесці паказанне лічыльніка ў Асабістым кабінеце АРІП?

Увесці ў Асабістым кабінеце паказанне лічыльніка можна:

Выбраць на паслузе кнопку «Адкрыць меню» - «Лічыльнікі» - увесці дадзеныя ў полі «Бягучы значэнне» і націснуць «Пацвердзіць». Звяртаем увагу, што ў полі «Бягучы значэнне» можна ўвесці паказанне больш або роўнае паказу ў полі «Папярэдняе значэнне».

Уведзенае ў Асабістым кабінеце АРІП значэнне лічыльніка будзе перададзена арганізацыі, налічваць плату за жыллёва-камунальныя паслугі не пазней наступнага працоўнага дня.

У Асабістым кабінеце АРІП інфармацыю аб бягучым значэнні лічыльніка можна ўносіць неабмежаваную колькасць разоў, аднак у полі «Бягучы значэнне» можна ўвесці паказанне больш або роўнае паказу ў полі «Папярэдняе значэнне».

Напрыклад, калі вы ўвялі значэнне лічыльніка пры аплаце 2019/05/14, а затым 2019/05/20 ў Асабістым кабінеце АРІП ўвялі іншае паказанне лічыльніка, то ў АІС "Разлік-ЖКП» будуць перададзеныя два вашых паказанні лічыльніка. Пры фарміраванні патрабаванні на аплату налічваюцца арганізацыя прыме паказанне з пазнейшай датай, г.зн. ад 2019/05/20.

За які перыяд я змагу праглядаць інфармацыю ў Асабістым кабінеце АРІП?

1. Інфармацыя па плацяжах з выкарыстаннем нумара плацельшчыка АРІП з Асабістага кабінета АРІП - не больш за 3-х гадоў з даты першага плацяжу з выкарыстаннем дадзенага нумара плацельшчыка АРІП.

2. Дэталёвая інфармацыя аб выстаўленых рахунках па ЖКП адлюстроўваецца наступным чынам:
- пры першасным даданні ЖКП у Асабісты кабінет АРІП карыстачу будзе даступная дэталёвая інфармацыя па ЖКП за папярэднія 6 (шэсць) месяцаў;
- пры наступным выкарыстанні Асабістага кабінета АРІП карыстальнікам будзе даступная інфармацыя за апошнія 12 месяцаў.

Як падзяліцца паслугай?

Любой услугой из портфеля услуг можно поделиться с другим пользователем Личного кабинета ЕРИП:

  • для быстрого добавления услуги другим пользователем, которому не придется искать и добавлять услугу самостоятельно;
  • для коммунальных услуг АИС «Расчет-ЖКУ» — возможность предоставления доступа к данным своего лицевого счета за коммунальные услуги (извещение за ЖКУ) и приборам учета воды.

Поделиться услугой.PNG

С вами поделились услугой.PNG

Ці можна аплачваць паслугі АРІП з Асабістага кабінета АРІП?

У Асабістым кабінеце АРІП прадастаўляецца магчымасць пераходу для аплаты паслуг АРІП ў плацежны дадатак, якое падтрымлівае аплату па стандарце QR-кода ААТ «НКФА «АРІП».

Як працуе сэрвіс Мае падаткі?

У сэрвісе Мае падаткі карыстальнікам Асабістага кабінета АРІП падаецца інфармацыя пра выстаўленых патрабаваннях на аплату падаткаў, г.зн. даведацца інфармацыю пра выстаўленай да аплаты суме падатку можна не толькі пры здзяйсненні плацяжу ў АРІП, але і скарыстаўшыся зручным сэрвісам. Вам не трэба шукаць падаткі па дрэве АРІП для атрымання інфармацыі аб выстаўленых падатковых патрабаваннях для аплаты ў АРІП і памятаць у якой падатковай інспекцыі вы зарэгістраваныя па тым або іншаму выгляду падатку - досыць абраць Мае падаткі і з базы дадзеных Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь у асабістым кабінеце АРІП адлюструюцца выстаўленыя да аплаты падаткі (інфармацыя прадастаўляецца на дату здзяйснення аперацыі).

Увага! Інфармацыя аб выстаўленых патрабаваннях на аплату падаткаў прадастаўляецца ў АРІП з базы дадзеных МПЗ. Пасля осуществрения аплаты падатку абнаўленне інфармацыі ў базе дадзеных МПЗ і, адпаведна ў Асабістым кабінеце АРІП, адбываецца праз 2 рабочыя дні (як правіла). Па пытаннях правільнасці выстаўленых да аплаты падаткаў карыстальніку неабходна звяртацца ў Кантакт-цэнтр МПЗ па тэлефоне 189 або (017) 229 - 79 - 79.

Банкі, якія даюць магчымасць змянення нумара плацельшчыка АРІП

Банк

Інтэрнэт-банк

Мабільнае прыкладанне

ЗАТ "Альфа-Банк" НЕ
НЕ
ААТ "БанкБелВЭБ" НЕ
НЕ
ЗАТ "БанкЗГБ (Беларусь)" ДА ДА
ААТ "Банк Дабрабыт" ДА ДА
ЗАТ "Банк "Рашэнне" НЕ ДА
ААТ "Белаграпрамбанк" ДА
ДА
ААТ "ААБ Беларусбанк" ДА
НЕ
ААТ "Белгазпрамбанк" ДА
НЕ
ААТ "Белінвестбанк" ДА
ДА
ААТ "БНБ-Банк" ДА
ДА
ААТ "Ашчад Банк" ДА
ДА
ЗАТ "БСБ-Банк" ДА
ДА
ЗАТ "БТА Банк" ДА
ДА
ЗАТ "МТБанк" НЕ
НЕ
ААТ "Парытэтбанк" ДА
ДА
ААТ "Пріорбанк" НЕ
НЕ
ЗАТ "РРБ-Банк" ДА
ДА
ААТ "СТАТУСБАНК" ДА
ДА
ААТ "Тэхнабанк" ДА
ДА
ЗАТ "Цэптар Банк" ДА
ДА

У якіх браўзэрах працуе Асабісты кабінет АРІП?

Асабісты кабінет АРІП працуе ў браўзэрах: Microsoft Edge, Firefox 62.0 і вышэй, Opera 53.0 і вышэй, Safari 5.0 і вышэй, Google Chrome 65.0 і вышэй.