Больш падрабязна
ШТО ДАЕ ІНФАРМАЦЫЙНЫ СЭРВІС?
1. Магчымасці, якія прадстаўляюцца па змаўчанні:выбар спосабу аўтэнтыфікацыі з дапамогай МСI (з выкарыстаннем статычнага або дынамічнага пароля, з выкарыстаннем біяметрычных дадзеных кліента);
атрыманне нумара плацельшчыка АРІП;
прагляд асабістых дадзеных кліента;
змяненне / запаўненне (пры адсутнасці ў МСI) адрасы электроннай пошты;
атрыманне сістэмных паведамленняў.
2.Магчымасці, якія прадстаўляюцца пры ажыццяўленні кліентам дзеянняў / налад у Асабістым кабінеце АРІП, якія дазволяць яму:кіраваць партфелем паслуг у рамках АРІП;
атрымліваць паведамлення аб плацяжах / выстаўленых рахунках на аплату паслуг АРІП на электронную пошту або месэнджары (Viber, Telegram);
кіраваць аплатнымі прыладамі (аплата паслуг у адпаведнасці са Стандартам QR-кода ААТ «Нябанкаўская крэдытна-фінансавая арганізацыя «АРІП»);
перадаваць іншым карыстальнікам Асабістага кабінета АРІП свае паслугі АРІП, у тым ліку жыллёва-камунальныя паслугі (далей - ЖКП);
атрымліваць дэталёвую інфармацыю аб спажыванні ЖКП і інфармацыю аб размеркаванні аплаты па кожнай ЖКП (толькі для кліентаў, якія з'яўляюцца ўласнікамі жылых памяшканняў);
атрымліваць паведамленне аб памеры платы за жыллёва-камунальныя паслугі ў электронным выглядзе і кіраваць спосабамі атрымання паведамлення аб памеры платы за жыллёва-камунальныя паслугі (толькі для кліентаў, якія з'яўляюцца ўласнікамі жылых памяшканняў);
ўводзіць паказанні прыбораў уліку вады (толькі для кліентаў, якія з'яўляюцца ўласнікамі жылых памяшканняў);
атрымліваць інфармацыю пра выстаўленых да аплаты ў АРІП сумах падатковых плацяжоў (без пошуку паслуг па дрэве паслуг АРІП).
1. Магчымасці, якія прадстаўляюцца па змаўчанні:
2.Магчымасці, якія прадстаўляюцца пры ажыццяўленні кліентам дзеянняў / налад у Асабістым кабінеце АРІП, якія дазволяць яму: