Дополнительное меню

FACE-PAY АРІП

Плюсы выкарыстання біяметрыі пры аплаце тавараў і паслуг

Высокі ўзровень бяспекі

  • біяметрычныя прыкметы чалавека непаўторныя, што зводзіць да мінімуму колькасць памылак пры апазнаванні
  • біяметрыя - гэта значна больш дасканалая сістэма абароны фінансаў, чым ПІН-коды і СМС ад банка
  • дадзеныя біяметрычных характарыстык немагчыма страціць або забыцца
  • Хуткасць
    аплата не патрабуе лішніх дзеянняў - дастаць, паднесці / правесці, вярнуць на месца, што забяспечвае высокую хуткасць

    Зручнасць
    працэдура біяметрычнай аўтэнтыфікацыі простая і відавочная

    Як працуе Face-Pay АРІП

    2 этапы:

  • Рэгістрацыя кліента з дапамогай мабільнага прыкладання банка
  • Стварэнне кантрольнага біяметрычнага шаблону па фота асобы плацельшчыка з прывязкай ідэнтыфікатара бягучага банкаўскага рахунку і/або іншага плацежнага інструмента
  • Аплата за тавары (паслугі) у пункце абслугоўвання кліента
  • Ідэнтыфікацыя плацельшчыка па фота і накіраванне ў банк запыту на здзяйсненне плацяжу

    Рэгістрацыя кліента банкам

    1. У мабільным дадатку банка ў тэматычным раздзеле кліент

  • робіць фота (не дапускаецца загрузка захаваных фота)
  • выбірае банкаўскі рахунак ці іншы аплатны інструмент
  • паказвае код актывацыі (ПІН-код)
  • 2. Банк прысвойвае лічбавы ідэнтыфікатар кліента

    3. Банк перадае ў АРІП звесткі аб кліенце (фота і лічбавы ідэнтыфікатар кліента)

    4. АРІП правярае фота на вітальнасць і якасць, па выніку праверкі ствараецца БКШЛ. Звесткі ў АРІП:
  • абезлічаныя
  • захоўваюцца ў разрэзе банкаў
  • магчымасць рэгістрацыі аднаго плацельшчыка некалькімі банкамі
  • Аплата за тавары (паслугі) у кропцы абслугоўвання кліента

    1. Кліенту фарміруецца рахунак для аплаты і прапануецца выбраць спосаб аплаты
    2. Пры выбары спосабу аплаты Face-Pay АРІП на планшэце актывуецца плацежны дадатак
    3. Кліент фатаграфуецца і фота перадаецца ў АРІП
    4. АРІП правярае фота на Вітальнасць, супастаўляе з БКШЛ, па выніках праверкі кліенту адлюстроўваецца пералік банкаў, па звестках якіх знойдзены супадзенні
    5. Кліент выбірае банк для здзяйснення плацяжу
    6. АРІП накіроўвае запыт у банк на здзяйсненне плацяжу

    Падключэнне кропкі абслугоўвання кліента

    1. Падпісанне дамовы
    Падключэнне да Сэрвісу E-POS

    2. Атрыманне доступу да асабістага кабінета
    Фарміраванне патрабавання на аплату, рэгіструюцца плацяжы ў рэжыме рэальнага часу

    3. Размяшчэнне планшэта ў пункце продажаў
    Ўстаноўка мабільнага прыкладання
    Плацежны тэрмінал

    4. Інтэграцыя касавага ПЗ (пры неабходнасці)
    Дадатковая інтэграцыя касавага ПЗ на базе архітэктуры REST API