Дополнительное меню

Фiнансавая граматнасць

МСІ: пыталі - адказваем

Падрыхтавалі для вас адказы на часта задаюць пытанні па МСІ. Расказваем падрабязней пра інфармацыйныя паведамленні і далейшыя дзеянні.
«Не магу ўвайсці ў МСІ. Што рабіць?»
Дадзеныя ў МСІ падаюць банкі Рэспублікі Беларусь. Скарыстацца МСІ магчыма толькі з актуальнымі дадзенымі карыстальніка.
«У МСІ адсутнічае ўказаны нумар тэлефона…»
Прычына: Нумар тэлефона, які ўказваецца пры рэгістрацыі, не прадастаўляўся банкамі ў МСІ.
Якія дзеянні: Калі няма ў карыстанні іншага нумара тэлефона, то неабходна звярнуцца ў абслуговы банк для ўнясення актуальнага нумара тэлефона ў МСІ, пасля чаго рэгістрацыя будзе магчымая.
«Вашы дадзеныя не актуальныя…»
Прычына: Некарэктна пазначаны пашпартныя дадзеныя ва ўліковым запісе МСІ.
Якія дзеянні: Неабходна звярнуцца ў абслуговы банк для абнаўлення даных пашпарта ў МСІ, пасля чаго рэгістрацыя будзе магчымая.
«У сістэме адсутнічаюць дадзеныя для самарэгістрацыі…»
Прычына:
1.Указваеце няправільныя дадзеныя пры рэгістрацыі
2.У МСІ адсутнічаюць дадзеныя карыстальніка
Якія дзеянні: Рэкамендуемы зверыць правільнасць дадзеных, якія ўносіце пры рэгістрацыі. Калі памылка захаваецца, то неабходна звярнуцца ў абслуговы банк для выгрузкі даных у МСІ, пасля чаго рэгістрацыя будзе магчымая.
«Для выкарыстання сэрвісаў МСІ Вам неабходна прайсці працэдуру рэгістрацыі.»
Прычына: Карыстальнік не праходзіў працэдуру стандартнай рэгістрацыі ў МСІ, з прычыны чаго аўтарызацыя з дапамогай МСІ немагчымая.
Якія дзеянні: Рэкамендуем прайсці рэгістрацыю в МСІ.
Засталіся пытанні? Кантакт-цэнтр АРІП: 141.