«Зручныя фінансы» Анлайн-гіпермаркет 21vek.by працуе на рынку Беларусі ўжо 18 гадоў.Найбуйнейшы ў краіне інтэрнет-рэтэйлер сёння прапануе больш за мільён тавараў для дома, работы і адпачынку ад вядучых сусветных і беларускіх вытворцаў. Так, у 2022 годзе колькасць пакупнікоў крамы ўжо перавысіла 3300000 чалавек.
«Юрыдычныя асобы ў асноўным выкарыстоўваюць безнаяўны спосаб аплаты. Фізічныя асобы могуць аплаціць пакупкі наяўнымі, а таксама звяртаючыся да наземнага і анлайн-эквайрынгу, у тым ліку АРІП.
Зразумела, анлайн-рэтэйл, як найболей тэхналагічны, мае на ўвазе выбар спосабу аплаты тавара для пакупніка. Менавіта таму АРІП выкарыстоўваецца як адзін з магчымых прыёмаў плацяжоў.
Функцыянал АРІП.Бізнэс дапамагае 21vek.by рэалізоўваць для сваіх пакупнікоў бясшвоўную сістэму, якая робіць анлайн-шопінг асабліва камфортным. Сярод важных асаблівасцяў сэрвісу мы вылучаем адсутнасць прывязкі да банкаўскай установы, гэта значыць, аплаціць тавары ці паслугу магчыма праз любы банк, любым плацежным сродкам, у тым ліку звяртаючыся да паслуг паштовых аддзяленняў.
Немалаважным момантам, як лічаць у анлайн-гіпермаркеце, з'яўляецца тое, што пакупнікі аператыўна атрымліваюць інфармацыю аб сваіх плацяжах праз АРІП, і гэта аўтаматычна падвышае давер і да 21vek.by.
У той жа час і мы праз зручны асабісты кабінет можам кантраляваць аплату пакупнікоў. За апошнія некалькі гадоў колькасць анлайн-плацяжоў за тавары і паслугі ў анлайн-гіпермаркеце вырасла ў разы.
Усе штомесячныя плацяжы, якія паступаюць ад нашых кліентаў, аўтаматычна выстаўляюцца ў АРІП. Гэта дазваляе зручна, у анлайн-рэжыме, адсочваць атрыманне грашовых сродкаў і кантраляваць запазычанасці.
Ну і нарэшце, пытанне са зваротам плацяжоў, які актуальны для гандлю.Калі кліент па нейкіх прычынах хоча вярнуць тавар, то грошы яму, як правіла, пераводзяць на карту. Але часам гэта зрабіць немагчыма: напрыклад, скончыўся тэрмін дзеяння карты альбо яна была страчана. Тады на дапамогу прыходзіць яшчэ адзін функцыянал сэрвісу АРІП - вяртанне плацяжоў на разліковы рахунак плацельшчыка, які можа быць адкрыты ў любым банку.»
Крыніца: Office Life
Анастасія з'яўляецца рамеснікам і займаецца вытворчасцю араматычных свечак, а таксама дыфузараў для дома і аўтамабіля.
«З чаго ўсё пачалося? Я зрабіла некалькі свечак для сябе і тут жа пачула просьбы знаёмых і родных: «А зрабі і нам гэтак жа прыгожа». Увосень 2020 гады запусціла свой сайт на Tilda і акаўнт у Instagram, а ўжо да Новага года як рамеснік стала атрымліваць не толькі індывідуальныя замовы, але і карпаратыўныя.
Адно з самых складаных пытанняў, з якім я сутыкнулася, была менавіта арганізацыя плацяжоў. У мяне быў рахунак у адным з беларускіх банкаў, і першыя часы я прасіла пакупнікоў пераводзіць грошы туды. Але было відавочна, што для нармальнай працы патрэбен ці тэрмінал, ці яшчэ нейкі спосаб прыёму аплаты, каб не трэба было прасіць пакупнікоў пераводзіць грошы з карты на карту.
Прыемным здзіўленнем аказалася, што сэрвіс E-POS працуе з рамеснікамі гэтак жа, як і з вялікiмi фірмамі. Не так даўно заключыла дамову і ўжо пачала выстаўляць першыя плацяжы.
Асабліва мне падабаецца, што я магу выставіць рахунак на аплату з дапамогай QR-кода, захаваць яго на тэлефон і спакойна ехаць да пакупніка з яго вяликiмi. Вельмі зручна і тое, што пакупнікам не трэба плаціць ніякіх камісій.»
Крыніца: Office Life
У бізнесмена Аркадзя Хмелева за плячыма вялікая спартыўная кар'ера. Ён майстар спорту Беларусі па сучасным пяцібор'і (сюды ўваходзіць і плаванне), яно і застаецца важнай справай для прадпрымальніка: 15 гадоў таму ён заснаваў сваю школу Swimming.By. У школе дзяцей і дарослых навучаюць плаванню дзеля іх саміх, а не для спартыўных дасягненняў. Разам з тым, калі Аркадзь думаў аб адкрыцці свайго бізнесу, ён зазначыў, што школы плавання ў нашай краіне пераважна профільныя. Зразумела, у гэтых умовах такая школа, як Swimming.By, дзе плаванню вучаць дзеля гарманічнага асобаснага развіцця, была проста жыццёва неабходная. Сёння ў школе плавання працуе 50 чалавек. Уся дружная каманда сапраўдных профі, у тым ліку трэнераў, любіць сваю справу.
Для Аркадзя, як заснавальніка і дырэктара школы плавання, праз бухгалтэрыю якога ўвесь час праходзіць вялікая колькасць плацяжоў ад кліентаў, кошт паслуг іншых арганізацый мае важнае значэнне. Сэрвіс E-POS прыцягнуў яго ў першую чаргу камерцыйнай выгадай, магчымасцю зэканоміць грошы. Бо E-POS выгадна адрозніваецца ад канкурэнтаў і іншых тэхнічных рашэнняў на рынку невялікім памерам камісійнага ўзнагароджання - усяго 1,2%.
Крыніца: Tochka
Вялiкая інтэрнэт-крама Garfield.by, якая таксама налічвае чатыры афлайн-крамы ў Мінску. Дастаўка «Гарфілд»дзейнічае па ўсёй краіне.
«Цяпер у нас прыкладна 30% продажаў прыпадае на стацыянарныя крамы, а 70% - на інтэрнэт. Лагічна, што пры такой долі анлайн-продажаў кампанія павінна забяспечыць сваім пакупнікам не толькі асартымент і хуткую дастаўку, але і зручнасць пры аплаце пакупак.І сітуацыі, калі ў кур'ера, напрыклад, не спрацоўвае тэрмінал, зніжаюць давер у кліентаў. Таму ў «Гарфілд» ёсць некалькі спосабаў анлайн-аплаты, сярод якіх – E-POS ад АРІП.
Вырашальным фактарам пры выбары E-POS для нас стаў аб'ём камісіі. А вось з пакупнікоў ніякія камісіі не спісваюць незалежна ад сумы пакупак».
Крыніца:Office Life
Арцём Быкоўскі займаецца прадпрымальніцтвам з 18 гадоў.Да таго, як заснаваць фірму Myloverberry, ён перакаштаваў шмат праектаў – галоўным чынам у сферы продажаў.Ідэя прадаваць людзям трускаўку ў шакаладзе - тое, з чаго пачыналася кампанія. Па словах Арцёма, у жыцці ён кіруецца прынцыпам «любая спроба - добрая спроба», і лепш нешта зрабіць, чым потым шкадаваць аб тым, што не зроблена. Кампанія Myloverberry з моманту свайго стварэння абапіралася на сацсеткі. Тое, што пачыналася як простая камерцыйная прапанова смачных і прыгожых боксаў (зразумела, спачатку сябрам і знаёмым), раптам стала значным, прыбытковым праектам, які атрымаў шырокую вядомасць у інтэрнэце.
Любому бізнэсу неабходна расці і развівацца, задавальняць запатрабаванні людзей, так мы з камандай вырашыліся на наступны крок: адкрыць кафэ-кандытарскую на 25 месцаў.
Акрамя падтрымкі родных, каманднай згуртаванасці і прызнання з боку кліентаў бізнэсу патрэбныя і іншыя віды падтрымкі. Не ў апошнюю чаргу - у выглядзе надзейных, зразумелых і хуткіх сістэм разлікаў.
Арцём Быкоўскі адзначае ўзаемную выгаду ад E-POS: «Сэрвіс цалкам задавальняе патрэбы і мае як кіраўніка, і маіх супрацоўнікаў, якія займаюцца грашовымі аперацыямі. Нашым кліентам вельмі зручна аплачваць пакупкі з дапамогай сэрвісу сістэмы АРІП. Дзякуючы E-POS я магу быць мабільным іпрадастаўляць людзям зручны спосаб аплаты.»
Крыніца:Tochka
Сетка цэнтраў развіцця «Мазаіка» добра вядомая бацькам у Гродне. Для многіх сем'яў менавіта «Мазаіка» стала надзейным памочнікам і паплечнікам у плане выхавання і развіцці дзяцей. Гісторыя цэнтра налічвае ўжо больш за 11 гадоў.
Як жа ўдаецца столькі гадоў заставацца запатрабаванымі, утрымліваць кліентаў і прыцягваць новых? «У нас вопытны калектыў, які працуе з дзецьмі па ўласных аўтарскіх методыках, нашы праграмы вельмі адаптыўныя, лёгка падладжваюцца і пад канкрэтную групу, і пад канкрэтнае дзіця», - падкрэслівае Наталля. Яна вылучае і яшчэ адна перавага, фармуючы яго кароткай фразай: «Мы побач!».Заняткі праходзяць у крокавай даступнасці, філіялы «Мазаікі» ёсць ва ўсіх асноўных раёнах горада.
«Таксама і пераход на сервіс Е-POS. Пагадзіцеся, зручнасць разліку за паслугі многае значыць для кліентаў. Пры выкарыстанні сэрвісу Е-POS усё проста: аплата не займае шмат часу, ды і алгарытм зразумелы. Зрабіць усё можна з любога смартфона». Для нас сэрвіс Е-POS - гэта, перш за ўсё, павага да кліента і клопат аб ім.»
Крыніца:Newgrodno
Аляксандр Конаш ужо 12 гадоў працуе рэпетытарам па фізіцы і матэматыцы. Такі шлях - працаваць самому на сябе - ён абраў яшчэ ва ўніверсітэце. Пасля заканчэння ВНУ работу ў школе Аляксандр сумяшчаў з рэпетытарствам, а ўжо з 2015 года поўнасцю пайшоў «на вольны хлеб», зараз жа і зусім аказвае свае паслугі дыстанцыйна.
«Надышоў «кавідны» 2020 год, і жыццё само прымусіла ўсіх сысці на «аддаленне». Але і, вядома, пры такім фармаце працы і плацяжы кліенты павінны мець магчымасць таксама рабіць выдалена.
Я працую як фізічная асоба і не ва ўсіх банкаў наладжана праца з фізічнымі асобамі. Я ў свой час адкрыў рахунак у адным з беларускіх банкаў і ўжо там даведаўся пра такі сервіс, як E-POS.
Адна з «фішак» сэрвісу, якая карысная тым, хто аказвае адукацыйныя паслугі - магчымасць ствараць асобныя асабовыя рахункі для кожнага кліента ў сваім асабістым кабінеце. Гэта асабліва актуальна для тых, хто аказвае паслугі ў сферы адукацыі, бо так зручна кантраляваць аплату па кожным кліенту і бачыць, хто не аплаціў паслугі.
Таксама мне падабаецца, што кліенты могуць самі выбіраць, як ім аплачваць мае паслугі: па асабовым рахунку, па аплатнай спасылцы на сайце, па QR-кодзе. Тыя, хто хоча плаціць наяўнымі, могуць зрабіць гэта ў любым інфакіёску ці аплатным тэрмінале. Я ж, у сваю чаргу, заўсёды бачу ўсю інфармацыю аб тым, хто аплаціў паслугі, у асабістым кабінеце.»
Крыніца: Office Life
Авіяцыйны цэнтр «Дайманд Авія» адкрыўся пад Мінскам у 2011 годзе. Тут працуе школа, дзе вучаць пілотаў-аматараў грамадзянскай авіяцыі, т. е. тых, хто жадае ў неба «для сябе», а не па працы.
«Для тых, хто не гатовы самастойна лётаць, у цэнтры «Дайманд Авія» ёсць аглядныя экскурсіі – можна замовіць паветраную экскурсію вакол Менска, а можна адправіцца да возера Нарач, да Мірскага і Нясвіжскага замкаў ці замовіць уласны маршрут. Ну а калі ў неба зусім не цягне, можна пакаштаваць свае сілы на прафесійным трэнажоры, дзе трэніруюцца пілоты.
У ім можна абраць любы аэрапорт і стварыць любыя ўмовы надвор'я.
На паветраныя экскурсіі мы таксама прадаем сертыфікаты. Дзякуючы таму, што мы падключыліся да сэрвісу E-POS ад АРІП, купіць іх можна выдалена. Калі раней людзям даводзілася ехаць за МКАД ці плаціць па нашых рэквізітах (на той самы доўгі нумар ды яшчэ і з указаннем прызначэння плацяжу), то зараз мы скідаем спасылку для аплаты і ўжо праз некалькі секунд бачым, што грошы дашлі.
Сэрвісам E-POS кампанія карыстаецца ўжо больш за два гады. Адна з ключавых пераваг: кліентам плаціць проста і няма ніякай камісіі.
Зручна карыстацца гэтым сэрвісам і тым, хто арандуе самалёт для палётаў: там аплата па факце: колькі наляталі, столькі аплацілі.
Крыніца: Office Life
Ганна Савіцкая прадстаўляе ў Беларусі брэнд наручных гадзіннікаў JORDAN KERR. «Гадзіннік падкрэслівае статус мужчыны і становіцца разыначкай для дзяўчыны, якая фармуе вобраз.Таму я прасоўваю брэнд JORDAN KERR - гэта якасны гадзіннік з японскімі механізмамі, з выдатнымі і трывалымі карпусамі, па даступнай цане, - падкрэслівае Ганна.
Продажы гадзіннікаў ідуць праз інтэрнэт-краму. Па статыстыцы, большасць пакупнікоў - гэта прадстаўніцы выдатнай паловы чалавецтва. Для іх купля новага аксэсуара - гэта эмоцыі і ўражанні.І вельмі важна зрабіць працэс пакупкі прыемным і лёгкім. З сэрвісам E-POS кліенты могуць аплаціць пакупку літаральна ў адзін клік, а гэта станоўча ўплывае на продажы.
Крыніца: Newgrodno